• Τήρηση Λογιστικών βιβλίων Β' Γ' Κατηγορίας.
• Συστάσεις / Ενάρξεις / Μεταβολές / Διακοπές / Εκκαθαρίσεις Εταιρειών - Επιχειρήσεων.
• Τήρηση και έλεγχος μισθοδοτικών καταστάσεων.
• Διεκπεραιώσεις διοικητικών και φορολογικών υποθέσεων (Θεώρηση Βιβλίων και στοιχείων, Έκδοση φορολογικών, ασφαλιστικών ενημεροτήτων).
•Φορολογικές Δηλώσεις.
•Περιοδικές Δηλώσεις ΦΠΑ.
•Προσωρινές & Οριστικές Δηλώσεις ΦΜΥ .
•Σύνταξη Συγκεντρωτικών Καταστάσεων Πελατών - Προμηθευτών .
•Σύνταξη και Υποβολή Περιοδικών Δηλώσεων ΙΚΑ (Α.Π.Δ).
• Προγραμματισμός και έλεγχος όλων των φορολογικών υποχρεώσεων με βάση το εκάστοτε ισχύον θεσμικό πλαίσιο.
• Παροχή φορολογικών συμβουλών με καθημερινή υποστήριξη των πελατών μας.